l'anza trauma treatment

idag vill jag rekommendera ännu en hårvårds produkt som jag älskar.
jag har själv ganska slitet hår då jag har gått från att ha svart hår tillbaka till mitt naturliga väldigt ljusblonda, ni kan ju tänka er vad det gjorde för min stackars kallufs. det gör att jag alltid letar efter bra produkter som får mitt hår att kännas mindre slitet, och framför allt se mindre slitet ut.
en av de riktigt bra, som flera frisörer har använt i mitt hår, är trauma treatment från l'anza. det är speciellt utformat för färgat hår och gör det otroligt värmetåligt (bra för er som plattar/lockar/fönar håret) och hjälper så klart att skydda färgen. även för er som inte har färgat hår är detta ett otroligt bra leave-in balsam. leave-in balsam är nästan ett måste att använda om man har långt hår, och det här är en av de som är riktigt bra. ha i  en klick i handdukstorkat hår och skölj inte ur.
det gör som det står på burken, ger håret lite stadga och luktar helt fantastiskt. tänk dock på att bara ha det i topparna och längderna, om man har det för nära hårbotten kan håret lätt kännas väldigt fett.

l'anza trauma treatment går att få tag på hos de flesta frisörer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0