redken blonde glam

den första produkten jag vill rekommendera är riktad till blondiner och det är redken's blonde glam color enhancer som är en inpackning för blont hår. den är perfekt att använda någon gång i veckan, eller om man bara vill fräscha upp sin hårfärg inför något speciellt tillfälle.
den här produkten är helt fantastisk. man lägger bara i den i handdukstorkat hår, väntar en stund, och sköljer sedan ur. jag brukar ha i det i 5-15 minuter, har inte vågat testa längre då jag har fått för mig att mitt hår kommer bli lila då. men om någon har i den längre får de gärna höra av sig om det fungerar.
inpackningen tar bort gula toner ur håret, ljusar upp det blonda, mjukar upp håret och luktar dessutom amazing.
kom ihåg att torka håret lite grann innan ni lägger inpackningen, så håret bara är fuktigt, annars tar inte håret upp inpackningen (det gäller för alla inpackningar).

redken blonde glam color enhancer finns att köpa hos de flesta frisörer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0